·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2024 16:36 Yaşanmış bir olaydan ilhamla yazılmış bu roman beni derinden etkiledi. Okuduğum her sayfada kadın olmanın, konuşamamanın ve özgürlüğü elde etmenin ne kadar zor olduğunu tekrar tekrar hatırlattı. Ona'nın olaylara yaklaşımı ve düşünce tarzı, Salome'nin vahşiliği, Mariche'nin tereddütleri ve Agust'un belirsiz düşünceleri ile ne yapacağına karar vermeye çalışması harika şekilde yansıtılmıştı. Dilerim ki şu an dünyada yaşayan ve yaşayacak olan kimse bir baskının altında hayatına devam etmek zorunda kalmaz. Mutlaka okunması gereken bir kitap.