5/10
·288 syf.··
2024 7. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2024 10:30
Emma Chase’in kalemini gerçekten çok severim.Ama bu seride bir olmamışlık var.İlk kitabı okurken de aynı şekilde hissetmiştim.Beni kitaba çeken hiçbir şey yok.Zahmetsiz bir şekilde bir araya geliyorlar.Her şey yolunda.Biz neden okuyoruz o zaman?İlk kitap da hayal kırılıklığıydı.Son kitap da Garrett’in abisi Connor’ın hikayesi.Belki onun için okuyabilirim, nedense dikkatimi çekiyor karakter.Yine de ümitli değilim.Çerezlik,sıfır beklenti ile okunursa sevilebilir belki.Ama ben artık bu tarz romantik kitaplara düşemiyorum.
Oyuna DönüşEmma Chase · Nemesis Kitap · 2023263 okunma
·
593 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.