Serinin en hareketli kitabı desem yanlış olmaz sanırım. Özellikle de son sahnesi. Karakterler, yeni planlar ve aksiyon yine yerli yerindeydi.
Derim’in aşırı korumacı tavrı, Anka’nın onu anlaması ve sakinleştirmesi. Baba oğul ilişkisi, Ozan ve diğer harika detaylar. Jan ve Alin de eğlenceli bir çift oldu. Onları okumak da güzeldi.
Tüm detaylarına rağmen yazarın sürükleyici anlatımı sayesinde kitap hızlıca bitiyor. Okuması son derece keyifliydi.