Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 21 Ocak 2024 13:59 Genelde aniden popüler olan şeylerden kaçınan biriyimdir çünkü genelde beni hüsrana uğratacaklarını düşünürüm ancak yakın bir arkadaşım tavsiye edince bu kitaba bir şans vermeye karar verdim. Hüsrana uğradım mı dersem açıkcası bence bu kadar abartılması gereken bir kitap değildi. Kurgu olarak hoşuma gitti. Farklı farklı hayatlar olduğunu düşünmek ve bunları deneyimle imkanına sahip olmak harika bir olay gibi geliyor. İnsan bazen acaba bazı şeyleri farklı yapsaydım hayatım nasıl olurdu diye düşünmeden edemiyor ve yazarda bunu hoş bir şekilde yorumlamış açıkcası fikir gerçekten hoşuma gitti. Ancak yazarın yazım biçimi ve anlatımını çok yavan buldum. Başrolümüz bana göre pek fazla içsel derinliği bulunmayan, depresyonda olduğu söylenmesine rağmen hissettiği yoğun karamsarlık ve diğer olumsuz duygularını bana geçiremeyen sadece bunun hakkında söylenen bir karakterdi. Genel olarak olaylardan çok Nora’nın atıp tutmalarını, söylenmelerini dinlemek ve arada felsefe okuduğunu hatırlatarak söylediği bazı sözleri dinlemek benim biraz sıkılmama sebep oldu. Kitabın sonunda bu kitaptan çıkarman gereken ders bu deniyor gibi bir bitişi vardı ve açıkcası bu tarz bariz mesajlar beni rahatsız ediyor, yazar al bunu diyor gibi hissediyorum. Alttan işlenen farkında olmadan aralara yerleştirilen düşüncelerin, mesajların yerini tutamıyorlar maalesef. Kitabı okumayı düşünenlerin beklentiyi düşürüp rahat hızlı okunacak bir şey okuyorum gözüyle bakmalarını tavsiye ederim bu sayede sonunda daha çok tatmin olunulanabilir diye düşünüyorum.