7/10
·312 syf.··
2024 7. kitabı
Sevmedim ama güzeldi de. Yani, dediğim bir kitaptı. Hatta açık söylemek gerekirse son 100 sayfa iyiydi bence. Yine de okuduğuma pişman değilim. Öncelikle kitabın çevirisi kötüydü. "Temizlik imandan gelir," diye bir cümle vardı. Siz düşünün gerisini. Molly ve düşünce biçimine alışamadım ben. Kurgudaki bakış açısı farklıydı ama okurken beni içine çekmedi. Hangi zamanda, ne oluyor anlamadım. Yazar özlü sözlerle dolu bir kitap çıkarmış ortaya. Altı çizilesi cümeller vardı, dolu dolu anlamları olan. Ancak bir donukluk, hikâyeye girememe durumu daha çok oldu bende. Molly otel görevlisi, kat hizmetçisi. Ancak kişiliği farklı, diğer insanlara göre daha saf(?) ve görev odaklı bir karakter. Açık açık verilmese de okurken Molly hakkında bazı görüşleriniz oluyor. Düşünce biçiminden anlıyorsunuz bunu. Bulduğu ceset ve sonrasında olanlar üzerine bir kurgu. Ben Molly karakterini sevdim, yaşadıklarına üzüldüm. Kurguyu sevemedim. Dümdüz, heyecansız ve çokça sıktı. Polisiye gizem, gerilim yanı hiç yoktu bence. Bazı sahneler ve çoğu cümleyi uzatılmışlık hissiyle okudum. @herteldenkitapkulubu ile okudum ben kitabı. Kötüydü diyemem ama beni pek tatmin etmedi. Yine de sevenleri olacaktır elbet.
HizmetçiNita Prose · Epsilon Yayınları · 0368 okunma
·
74 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.