8/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2024 6. kitabı
Öncelikle kitabı severek ve beğenerek okudum. Kitap liseli öğrencilere daha çok hitap ediyor gibi. Akıcı bir kitaptı. Ben bir günde okudum. Kitabın konusuna değinmek gerekirse kitap çok karamsardı. Evet güzeldi ama kitapta karamsarlık biraz aşırıya kaçmıştı. Tabi kimine göre normal olabilir ama ben fazla karamsar buldum.
Elma IsırığıBehçet Gülenay · Mütercim Yayınları · 201744 okunma
·
1 +1'leme
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.