Puan vermedi·336 syf.··
2024 6. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2024 09:40
Serinin en kötü kitabı olsa gerek. İlk kitaba beklentim çok düşük başlamama rağmen beğenmiştim ama bu kitap gerçekten kötüydü. Karakterlerde asla bir duygu aktarması yoktu. Sürekli 'Bayım' kelimesinin kullanımı beni iğreti etti. Aralarında asla bir uyum yoktu. Var gibi lanse edilmeye çalışılmış ama o duygu bize aktarılmadı. Gerçekten okurken aşırı bunaldım. Zorlandım. Serinin diğer kitaplarının daha sevildiğini bildiğim için seriye devam ederim.
01:01 Bugün Adımı Sen KoyN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,8bin okunma
·
117 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.