·320 syf.····Okunma: 24 Ocak 2024 18:18 Herkes gibi bende tüm olumlu eleştirilere güvenerek okudum. Güzeldi beğendim ama o kadar abartilacak bir yan bulamadım açıkçası. Bana Mary Kubica'nın İyi Kız romanini anımsattı. Çok akıcı olduğunu düşünmüyorum çünkü bazı noktaların üzerinde gereksiz durulmuştu ve sonuçlanma şekli kitap içinde verilen bazı detaylardan kopuktu. Okunabilir ama hep ters köşe yapacak yorumlardan ötürü sonunu bir şekilde tahmin edebilip hep en beklenmeyeni bekliyorsunuz bu da haliyle bitişte tam da düşündüğüm gibiydi dedirttiriyor. Vakit geçirmek için güzel bir seçenek sıkılmadan bir şekilde bitiyor fazla uzun bir kitap değil zaten. Ama bir daha fazla yorum okumadan bu tarz kitaplara başlayacağım o kesin