Çok beğendiğim bir çizgi roman oldu. Oldukça kalın ama çok akıcı olduğu için ne ara bitirdiğinizi anlamıyorsunuz. Bir kişinin yaşadığı problemler karşısında dine nasıl sarıldığını ve kendisini nasıl sarmaladığını açıkça görebilirsiniz. İlk aşkı tüm çıplaklığı ile anlatmış. Kalpten öneririm.