·687 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2024 23:00 Herkesin okuması gereken bi kitap olduğunu düşünüyorum. Kitabı okumakla bakış açınızı genişleteceğinizin garantisini verebilirim. Raskolnikov’un kendini savunma şekli o kadar mükemmelki anlatamam. Tanrısal bakış açısıyla anlatılmış. Dostoyevski bizzat kendi yaşadığı bi olayı anlatıyor gibi yazmış kitabı. Zekasına hayran bırakacak derecedeydi yani. Şu ana kadar okuduğum en mükemmel kitap diyebilirim. Hayatımda sadece bi yazar okuyabileceksin deseler dostoyevski derim herhalde.