Hocam'a duyduğum saygı üst düzeyde. Ama belirli kriterlerim var. Tamam her kitapta vardır argo, küfür ama, tiskindirici tabirleri midem kaldıramıyor. Devam edemeyeceğim bir kitabı profilimde tutmak yanılgı olur. Her gün bir sayfayla değil bir yıl, uzun bir serüven olur. Ne gerek var?
Ki Hocam hep şunu söyler;
"Devam edemiyorsan yarım bırak!"
Öyle yaptım Hocam. Maalesef olmadı.🍂