·304 syf.····Okunma: 26 Ocak 2024 08:30 Tesiri çok! Kitabın bir çok sayfasını gözyaşları ile okudum. Tüm satırların altını çizmek istedim, her kelimesini hayatıma geçirmek için güç topladım satır aralarında. Kitap okumuş değil sohbet dinlemiş gibi hissediyorum.. Efendimiz’in (sav) ahlakıyla ahlaklanmak ne demek, Müslüman olmak ne demek; zulüm altında olan kardeşlerimize karşı davranışımız ne olmalı, geçmişte nasıl olmuş.. Ve en önemlisi “İnandığım ama açıklık getirmekte ve nedenini bulmakta zorlandığım” bir çok soruma cevap buldum.
Mutlaka ama mutlaka okuyun
Mürekkebi tükenmesin yazarın