Puan vermedi·282 syf.··
2024 1. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2024 21:43
Kitabı beğendim. Pişmanlıkları ve keşkeleri olan her insan okumalı. Neyi istediğimizden çok neden istediğimizi bilmeliyiz . Veya gerçekten istediğimiz şeyler olunca mutlu olacak mıyız? Gerçekten istiyor muyuz o çok olmasını istediğimiz şeyi. Kitapta en çok beğendiğim şey mutlu olmamız için çok büyük bir şey olmasına gerek olmadığı,küçük şeylerin dahi bizi mutlu edebileceği vurgusu. Belki sadece bir yürüyüş, belki sıcacık bir evde sıcak bir kahve,belki çok sevdiğimiz arkadaşımızla güzel bir sohbet ... Belki de var olanla yetinip, mutlu olmak. İşte bunlar tamamen insanın bakış açısı ile alakalı. Bakış açını değiştirirsen aslında uzakta aradığın fırsatların başucunda olduğunu görürsün:)))
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,6bin okunma
·
68 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.