Puan vermedi·264 syf.··
2017 3. kitabı
İlk okuduğum kitap oluyor.İlk gözağrım ve ilk kitap hediyem.Benden kaynaklanıyor sanırım sonunda ağlamıştım :D Değişik bir deneyim oldu benim için.Ama pişman değilim.Anlatırım burada bana kattıklarını ama tadı kaçar o zaman.Size iyi okumalar :)
Aşk ve KibirSema Bekmez · Tutku Yayınevi · 201432 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.