… Ve yine de, ey sefil yasalar, sefil insanlar, ben kötü biri değildim!
10/10
·141 syf.··
2024 16. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2024 01:08
Tavsiye üzerine okuduğum ve çok beğendiğim ilk Victor Hugo kitabı. Son sahnelerde mahkumun idamına saatler kala düşüncelerini ve kızıyla olan son konuşmalarını okumak epey bir üzdü. Halkın suçlu da olsa bir insanın ölümüne sevinmeleri de içler acısı. İdam cezası günümüze kadar devam etseydi cahil kesimin de kitapta anlatıldığı gibi bu olaya alkış tutacaklarına şüphe yoktur. Korkunç.
Alıntı
Bir İdam Mahkumunun Son GünüVictor Hugo · Karmen Klasikleri · 2015152,7bin okunma
·
166 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.