Gazze Cibaliye Belediye Başkanı Mazin en-NECCÂR'ın mesajı;
"Hz. Peygamber (sav), Hendek savaşını kazanıp Medine'ye döndüğünde, Cebrail (as) yanına gelerek; -Silahlarınızı bıraktınız mı ey Allah'ın Resulü? -Evet, dedi. Cebrail (as) ise, -Ama melekler henüz silahlarını bırakmadılar. Benî Kureyza Yahudileri düşmanlığa devam ediyor, dedi. Bu hadis bize ne anlatıyor? Gazze'de katliam 120 günü geçti ve devam ediyor. Bazılarımız başkaca dünya meşgalesine dalıp, katliamı unuttu. Ve düşmanımıza doğrulttuğumuz silahlarını bıraktı. Oysa düşman tüm gücüyle hala kardeşlerimizi katlediyor. Ey dua silahı sahipleri, silahlarınızı bırakmayın. Ey gözyaşı silahı sahipleri, silahlarınızı bırakmayınız. Ey maddi imkân silahı sahipleri, silahlarınızı bırakmayın , yardıma devam edin. Ey boykot silahı sahipleri, boykota devam edin, silahlarınızı bırakmayın. Ey medya silahı sahipleri, silahlarınızı bırakmayın, yazmaya devam edin. Ey silah sahipleri, silahlarınızı bırakmayın. Çünkü Benî Kurayza silahlarını bırakmadı. Medine hâlâ yanıyorken, silahlarınızı bırakıp meydanı Benî Kureyza'ya bırakmak bir ayıptır! Silahınızı tekrar kuşanın. *Siz çok farkında olmasanız da bilin ki kardeşleriniz sizin etkili bir silah hükmündeki DURUŞUNUZDAN güç alıyor!* Halid Hamdî
··1 alıntı·
3 +1'leme
·
1.056 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu güne kadar bu konu ve bu durum İle ilgili okuduğum en hoş, etkileyici, harekete geçirici, haklı ve de ikna edici, kalbe hem de akla dokunan paylaşım bu oldu. Çok teşekkürler paylaşım için. Bırakmayız ve daha etkili kullanır inşaallah herkes elindeki “silahını.”, kullanmayanlar da kullanmaya başlar. Amin!
TilmizulKuran
Gönderi Sahibi
Allah razı olsun 🌿