Efsane • Yorumum
8/10
Bu kitabın, bu serinin çıkması için deli oluyordum. Çıkar çıkmaz alıp okudum ve çok güzeldiiiii!! Yazarın kalemine dreamland milyarderleri serisinden aşinayım ve çok seviyorum. Lauren ne yazsa okurum yani. Efsane, yazarın ilk kitabı olduğu halde bence gayet güzeldi. Kitap çok eğlenceliydi! Çok güzeldi ve aşırı keyifliydi. Her sayfasından fazlasıyla keyif aldım.
Maya ve Abisinin ilişkisine aşık oldum. Abi, kardeş ilişkileri ve aralarında ki derin bağ, birbirlerine olan destekleri mükemmeldi!! Bizimkilerin aile hayatı ne kadar mükemmel ise Noah'ın ki o kadar berbat ve afedersiniz çok boktan. Lauren'in erkek karakterlerinin hayatı ile alıp vermediği ne var çözemedim... Hepsinin ailesiyle travmatik bir geçmişinin olması ve aile mutluluğunun olmaması beni kahrediyor. Okurken KAHROLUYORUM...
Ve ilk defa biri demeden terapiye giden bir erkek karakter okudum. İlişkisi için çabalaması çok güzeldi, ona bir konuda sinirlendim ama çabasını ve terapisini görünce sinirim geçti. Ben Noah'tan razıyım arkadaşlar.
Serinin devam kitapları için çok heyecanlıyım. Hepsinin hayatını çok merak ediyorum. Ama en çok Maya'nın abisi santi'ninkini merak ediyorum. Böyle aşırı bir merak içerisindeyim...
Santi ve Noah'ın samimi hallerini daha çok okumak isterdim. Birlikte çok az bulundular. Santi'nin kitabında okuruz diye düşünüyorum. Kitap çok tatlı ve çok güzeldi. Devam kitaplarını büyük bir heyecanla bekliyorum.