Rusya Devlet Baskanı stalin ve Cengiz Han dönemine ait çok güzel bilgiler aktarılıyor. Her ikisi döneminde de yoğun baskı ve zulüm var. Buna paralel çok üstün başarılar var. Mesela Cengizhan katıldığı hiç bir savaşı kaybetmemiş. Diger tarafta islemedigi bir suçu sırf Rus asker rütbe alacak diye üstlenmek zorunda bırakılan masum bir insan. Açıkçası okurken insanın içi acıyor. Yazar son derece akıcı ve yalın bir dil kullanmış. Okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum.