Bana göre....
10/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2024 23:27
En beğendiğim kitaplar arasında yerini aldı. Kitabı bir alıntıyla özetlemek istiyorum. " Gece Yarısı Kütüphanesi hayaletler kütüphanesi değildir. Ölüler kütüphanesi de değildir. Burası bir olasılıklar kütüphanesi. Ölümse olasılığın karşıtıdır. Anlıyor musun?"(sayfa:68) Hayatımız olasılıklar üzerine kurulu olduğu ve hangi olasılıkların bizi mutlu edeceğinin farkında değiliz. Hayallerimiz bizleri ayakta tutar, bizlere yaşama hevesi sunar, bir amaç uğruna yaşamamızı sağlar. Fakat hayallerimiz gerçekleşmedi diye hayattan vazgeçecek değiliz. Bazen çok istediğimiz hayatı elde etsek bile yine de mutsuz olabileceğimiz olasılığını unutmayalım. Hayatımız olasılıklar üzerine kurulu dediğim gibi... Bir amaç uğruna yaşayalım. Ama yaşadıklarımızdan şikayet etmeyelim. En sevdiğim kitaplar arasına yerini aldı demiştim. Çünkü benim hayata olan bakış açımı değiştiren bir kitap oldu. Daha fazla yazabilirim. Ama kitabı şöyle bitirmek istiyorum. YAŞIYORUM.... Sizler de yaşayın. Ne olursa olsun... Bir çok hayat yaşayabiliriz ama şuan yaşadığımız hayat bu!!! Okuyacak olanlara keyifli okumalar diler; Okuyanların da çevresinde (varsa eğer) hayattan bıkmış olanlara tavsiye etmesini dilerim.
1K
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,4bin okunma
·
1 +1'leme
·
643 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok beğendiğim bir kitap olduğu söylenemez. Ama güzel inceleme olmuş kalemine sağlık.
M.Adar GÜNAŞAN
Gönderi Sahibi
Olabilir hocam teşekkür ederim ☺️🤗