Sigara ve şeker 00.00 itibariyle aramızdan ayrılmıştır. 🚬 🍭
·1 alıntı·
499 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
👏👏
Mr. Nobody
Gönderi Sahibi
Meğersem bağımlı değilmişim 😂
sağda solda paket kaldıysa ben talibim..
Mr. Nobody
Gönderi Sahibi
@salakmisincemileee umarım hep öyle kalır . Şu Amerika da bağımlılıklarını bırakmaya çalışanlar toplanıp konuşma yapıyorlar ya bize ondan lazım dhghfghf