Mr. Nobody
@_mersault92 · 2yıl
Takip Et
Sigara ve şeker 00.00 itibariyle aramızdan ayrılmıştır. 🚬 🍭
24 beğeni
·
1 alıntı
·
499 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Nursel
👏👏
1
Mr. Nobody
Gönderi Sahibi
Meğersem bağımlı değilmişim 😂
1
2 yanıtı göster
Gizle
bilinmeyen
sağda solda paket kaldıysa ben talibim..
1
Önceki 8 yanıtı göster
Mr. Nobody
Gönderi Sahibi
@salakmisincemileee umarım hep öyle kalır . Şu Amerika da bağımlılıklarını bırakmaya çalışanlar toplanıp konuşma yapıyorlar ya bize ondan lazım dhghfghf
1
1 yanıtı göster
Gizle