Puan vermedi·632 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2024 19:01 Okumak uzun sürse de kitabı beğendim ve yararlı buldum.Lakin günlük hayatta bu kitaptaki bilgilere sadık kalmak sanki olgun bir bireyin süreci gibi geliyor.Bu olgunluğa ermek dileğiyle.Ve unutmadan eklemek isterim.Her şey bizim zihnimizde bitiyor.Nasıl görüyorsan, nasıl yorumluyorsunuz karşındaki mevzu da öyle şekil alıyor.Ve her şeyin bir çözümü mevcut yeter ki buna hazır olmanın yollarını bil.
Kitap terapi niyetiyle bitirildi ve yararlı oldu.