9/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2024 00:36
Geçen yıldan beri kitaplığımda okunmayı bekleyen ve gerçekten de konusunu bilmediğim halde merak ettiğim bir kitaptı. O kadar sürükleyiciydi ki, kitap okumaya tekrar ısındığım şu dönemde çok iyi geldi. Gelelim konuya, Nora Sead adında bir kızın hayatıyla alakalı pişmanlıklarına takılıp, işini kaybettiği ve kendisini de seven kimsenin kalmadığını düşündüğü bir anda ölmeye karar vermesiyle başlıyor her şey. Sanki zaman donuyor ve kendisini sonsuz seçeneğin bulunduğu bir gece yarı kütüphanesinde buluyor. Ve o kütüphane ona çok güzel bir hayat dersi veriyor. Peki gerçekten seçimlerimiz mi bizi mutsuz eder? Her yaptığımız seçimin sonucunda doğan olay için biz mi suçluyuz? İnsanın mutlu olabilmesi kimin elinde? Ya da şan şöhret, para pul, idealizm mi gerçek mutluluğu getirir? En önemlisi de ölmek mi istiyoruz yoksa Yaşamak mı??? Arfta edindiği deneyimlerle bakalım Nora hangi tarafı seçecek, yaşamak mı yoksa ölmek mi??? Yazarın başka bir kitabı alacağım kitaplar listesine eklendi bile. Herkese keyifli okumalar.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,4bin okunma
·
1 +1'leme
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.