·90 syf.····Okunma: 02 Şubat 2024 10:17 Toplum ve birey için değişen birşey yok. Hala proletarya en büyük cezaları alan tarafken kapitaller yasalardan kurallardan bağımsız hareket edebiliyor. Bir başka taraftan hala insan için değişen birşey yok bazı şeyler elinden alındıkça kendine acıma ve son nokta pişmanlığı geliyor. Evrimimiz tam olarak ilerleyemiyor hala aynı basit canlılarız.