Kitapta yaşam ile ölüm arasında bir kütüphane var. Burada yaşayamadığın tüm hayatları, yapabileceğin tüm seçimleri görebilirsin. Tam da benim gibi geçmişe yönelik pişmanlıklarınız varsa ve 'acaba şöyle olsaydı nasıl olurdu' diyorsanız bu kitabı okumalısınız...