Puan vermedi·282 syf.····Okunma: 03 Şubat 2024 02:02 Öncesinde 2 sayfa okutup bıraktığım kitapsız kalınca da evimde cevher yatıyormuş dedirten türden bir kitap. Hayatta herşeyi elinin tersiyle itmiş itmiş gün sonunda yalnız kimsesiz kalmış. Psikolojik bunalıma girip intihar eden roman kahramanımız onu da başaramayıp bir kütüphanede buluyor kendini. Ve öncesi hayatta elinin tersiyle ittiği yarım bıraktığı her hayata birer birer yolculuk yapıyor. Gerçekten çok güzel bir kitaptı insan seçim yaparken yapmadıklarında kalıyor aklı gerçekten de geri dönüp onları yaşama imkanı olunca da acaba istediğim bumuydu diyor. Tavsiye edilir