·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2024 23:41 Selam...
Kadınların, erkeklere hizmet etmeleri için yaratıldığı bir dünyada, bütün kızların ilk görevi güzel olmaktır. Artık doğal yollarla dünyaya gelmiyor, özel olarak tasarlanıyorlar, sonra da reşit olana kadar okullarda, gelecekteki eşlerini tatmin etmek için yetiştiriliyorlar. Eş olarak seçilemeyenler ise geriye kalan seçenekler cariye veya okulda öğretmen olmak.
Okuldaki son senelerin stresi artarken freida'nın en yakın arkadaşı hiç yapmaması gereken bir şey yapar: Kilo alır. Hemen sonrasında kızların izole ortamına eş seçmeye hevesli erkekler gelir. freidanın geleceği için savaş vermek zorundadır. En yakın arkadaşı, en sevdiği kişiye ihanet etmek zorunda olsa bile.
Acımasız biten sonu, konusu ve verdiği mesajlar ilgi çekici. Kesinlikle tavsiye ederim.
Bence her kızın okuması gereken bir kitap.
İyi okumalarr