“Neye içerlendiğimi bilmediğim bir küskünlük hissi var içimde; Sanki, nerede yoksam eksik, nereye gitsem fazla gibiyim.”
Alıntı
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
1.157 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kendime kalsam, kendimden kaçacak gibiyim. Bir yerlere sığmıyorum işte.
SİLAS
Gönderi Sahibi
👌