·301 syf.····Okunma: 04 Şubat 2024 15:37 Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadan okuduğum bir kitaptı. Son derece akıcı, hiç sıkmadan ilerleyen bir kurgu. Geçmiş ve şimdiki zamanla anlatmasını sevdim. 4 karakterin ağzından da hikaye ilerliyordu. Bana sıkıcı gelmedi hiç. Aksine hepsinin kendi hikayesini merak ettim. Glass ve Luke çok tatlılardı. Sadece Glass'ın Carter olayını Luke'a anlatmaması kötü olmuş. Clarke ve Wells bir iyi bir kötü nereye gider hiç bilmiyorum. Bellamy de çok sevdim. Kız kardeşine sinir oluyorum ama. Sonu çok önemli bir yerde bitti tabii ki. Hemen 21.Gün' e geçiyorum. İyi okumalarr.