·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2024 03:02 Kitap genel hatlarıyla masal gibiydi yazarda masallardan ve şehnameden esinlenerek yazdığını belirtmiş. Okurken başlarda sıkıldığımı hissetsemde konu ilerledikçe meraklanıp ne olacağını öğrenmek istedim. Çıtır çerez bir kitap ve fantastik yönleri beni tatmin etti. Soraya efsanelere konu olacak bir olayın sonucu zehirli bir varlığa dönüşmüştü ve yalnızlık isteyerek sevebileceği bir şey değildi. Soraya en sevdiği masalın bir gün onun kabusu olacağından habersiz bir serüvene atlar. Vücudundaki zehirden kurtulabilecek mi ve bu uğurda kaybetmeyi göze alacağı çok şey varken ne yapacak. Ya kaybetmek istediği zehri özlerse... Kitabı sevdim genel olarak güzeldi.