·304 syf.····Okunma: 28 Ocak 2024 01:19 Kitap güzel ve akıcı idi. Moiraine ve Lan üzerine daha çok olay olsa diye bekledim. O beklenti ile okudum ancak ikili arasında olan olaylar özellikle kitabın son kısımlarında artıyor. Kısa bir kitap olduğu için bu kadar olmuş sanırım. Beğendim. Basım sırasına göre okudum. 10. kitapdan sonra. Tavsiyem sizde böyle yapın. Serinin sıfırıncı kitabı olarak geçiyor ancak seri bittikten sonra da okunabilir.