8/10
·229 syf.··
2024 42. kitabı
Aslında bu kitabı okumadan önce daha farklı bir şey hayal etmiştim kafamda ama daha farklı bir şey çıktı. Başlarda biraz sıkıcıydı, hatta bu olayı sonuç olarak nereye bağlayacak diye düşünmüştüm ama daha sonraları sayfaları çevirdikçe meraklanmaya başladım ve sonuna doğru gelince ne kadar da güzel bir kitap olduğunu anladım çünkü güzel şeyler çıkardım; Gözümüzü mevki ya da para hırsı bürümemeli, Olmayan şeyleri kafada canlandırmamalı ya da dünyanın sadece bizim etrafımızda döndüğününü düşünmenin ve buna göre hareket etmenin sonuçları... Yine çok güzel bir kitaptı... Okumalısınız.
Don KişotMiguel de Cervantes · Anonim Yayıncılık · 201227,5bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.