·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2024 23:41 Kitaba baaayıllldımmm, nedendir bilmem ama kitabı çok seven de olmuş, hiç sevmeyendeVe ben sevenler trübünündeyim. Zaten yazarın dili harika, çok akıcı, sürükleyici. İnsan elinden kitabı bırakamıyor. Ben konusunu sevdim, biraz daha derinlik katılabilirdi, herkesin eleştirdiği şu bahane çok daha gerçekçi işlenebilirdi. Talia ya çabuk teslim oldu diye kızanlar var mesela, ben kızamadım aşk böyle birşey, yıllarca beklediğin adam senin için geri dönünce neden bekleyesin ki. Vivi ye kızdım bencilce hareket edip, kolaya kaçtığı için. Ama ben ne Taila ya ne de Foster e kızdım, tamam tamam azıcık geçmişteki hatası yüzünden Fostere kızdım:) serinin diğer kitapları gibi severek okudum, umarım geri kalan kitaplar da çabucak çevrilir ve okuruz diğer Eden kardeşleri.