·332 syf.····Okunma: 08 Şubat 2024 00:57 çerezlik bir kitap; yazım dili basiti hatta biraz fazla basit ve yüzeysel. daha güzel ve kapsamlı yazılabilirdi bence. en sevdiğim yanı fazla uzatmadan direkt olaya girmesi oldu. bu sayede başlarda okurken sıkılmadım. genelde fantastik kitaplarda ilk kısımlar daha sıkıcı gelir bana ama bu kitapta ilk kısımları sondan daha çok sevdim. sonda nedense bi koptum olaylardan ben de çözemedim.
warner da güya çok zeki ama azgınlığı uğruna az daha canından oluyordu. juliette yine öyle bir anda böbreğini ceplese tık fark etmez bu alık akndslkwnlk