ellie

@eIIie
BU BİR NEFRET YORUMUDUR.
3/10
·692 syf.··
2024 1. kitabı
·
304 günde okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2024 03:57
BİR YILDA BİTİREBİLDİĞİM BENİ READING SLUMP'A SOKUP SOKUP ÇIKARAN KİTAPTIR KENDİSİ. Tek kelimeyle NEFRET ettim bu kitabı okumaktan. Kitaba başladığım ve bitirdiğim tarihler arasında kendi karakter arc'ımı tamamladım desem yeridir. O kadar zamanımı aldı açıkçası. Hatta bir ara bu kitabı okumasam seri genelinde bir eksiklik yaşar mıyım diye araştırmalar bile yaptım fakat spoiler yiyip daha da kendimi kitaptan soğutmamak için oturdum başına bitirmek için çırpınıp durdum, en sonunda başardım. Tatmin oldum mu? Hayır. Beğendim mi? Hayır. Yeni karakterler beni mutlu etti mi? Eh işte. Kitaptaki olaylar "aman yarabbi neler oluyor" düzeyinde miydi? Hayır. Bu seriyi tekrar okuyacak olursam bu kitabı okur muyum? Kesinlikle hayır. Şafak Kulesi Sarah J. Maas
Şafak KulesiSarah J. Maas · Dex Kitap · 20191,510 okunma
·
120 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben şuan 456. sayfadayım. Serinin en durgun kitabı. Ama bence o kadar kötü değil okunuyor. Sonunu daha okumadım ama 6-7 puan veririm. Tabi herkesin zevki farklı ama neden o kadar nefret ettin anlamadım.