Seri için kısa bir dinlenme molası niteliğinde bir kitaptı. Seriden tanıdık karakterlerle karşılaşmak da güzel oldu. Kitabın final kısmı ile birinci kitap arasında güzel bir bağlantı kurulmuş. Kitap beklediğimden kısa olduğu için olaylar biraz hızlı gelişti. Bu da bence kitabın en büyük eksikliği oldu. Olaylar biraz daha detaylandırılarak anlatılsa daha doyurucu bir kitap okumuş olabilirdik. Bu kitapta anlatılan olayın veya karakterlerin ana seride bir rolü olup olmayacağını merak ediyorum. Serinin devam kitabını umarım çok geç olmadan görürüz.