Gerçekten çok çok çok fazla güzeldi hayatımda okuduğum en iyi kitaptı. İlk aldığımda bir tık ön yargıyla baksam da çok akıcıydı. Bir bölümde o anı bir bölümde savaştan bir kaç sene sonrasını anlatması da bi hayli heyecan katmış. Olan herşeyi Çizgili Pijamalı Çocuk da ki favori karakterim Gretelin ağzından okumak da çok güzeldi. Zaten birinci ağız seven birisi olarak da Çizgili Pijamalı Çocuk da olduğundan daha akıcıydı.
!SPOILER İÇERİR!
Kitabın sonlarına kadar beni şaşırtan çok az şey olmuştu. Çok sevdiği Heidi Hargrevein kızı çıkması mânasız gelse de bir yandan da mutlu oldum. Kesinlikle Gretelden asla beklemeyeceğim bir şeydi Alex darcy-witti öldürmesi.d