·864 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2024 00:00 Okurken ayrı bitirdikten sonra ayrı perişan olduğum bir kitap. Dostluk kavramı müthiş bir incelikle işlenmiş. 4 arkadaşın çevresinde dönen üzücü olaylar silsilesinde birbirlerine destek oluşlarını okuyoruz. İlk yarıyı okurken zorlandım çok fazla karakter ve çok fazla detay vardı ama yarısını geçtikten sonra açılıyor.
İnsanlar ikiye ayrılıyorlar bu kitaptan sonra peki siz hangi taraftasınız ?
Ben kesinlikle beğenen taraftayım. Jude bir dost görüp yaşadığı acıları en derinden hissettim.
Şans vermeye değer, okuyacaklara şimdiden iyi okumalar…