·336 syf.····Okunma: 09 Şubat 2024 17:55 Seriye ilk kitapta kaldığımız yerden devam ediyoruz. Ve sayfaları çevirdikçe Gray'in karakterinin de iyi yönde geliştiğini görüyoruz. Zaten yeni duyguları hissetmeyi tadıyor. O yüzden yavaş yavaş öğreniyor. İlk kitaptaki finalden sonra Willow en başa dönmüş gibiydi duyguları hakkında. Haklı olarak tabi... Bu kitapta bir de Gray ve Willow'un birbirlerini tanımaya çalışmalarını okuyoruz. Tabi ilk öncelik Willow'un nefretini dindirmek sksksk Tek sorun kitabın finalinin nasıl bittiğini anlamadığım. Pek tatmin ettiği söylenemez. Sanki devam edebilecekmiş gibi yarım kaldı. Öyle bir finaldi yani. Devam kitabı gelir mi bilmiyorum belki başka karakterler için gelir? Ben yine de bu seriyi büyük keyifle okudum.
4/5