Zayıf bir kitap. Çok kapsamlı bir çalışma beklemiyordum ama daracık bir alanda sürekli tekrara düşen bir kitapla karşı karşıya kalınca da şaşırdım işin gerçeği. Einstein hakkında yeterli bir kitap değil..
Bence gayet güzel. Hayatı hakkında birçok şeyi bizlere kısa ama öz veriyor. Ve ara ara sözlerine yer vermesi, kitabın sonunda kronolojik sıraya göre yaşamını incelemesi, hayatını etkileyen diğer insanların hayatını kısaca özetlemesi ve en sonunda sözlerine yer vermesi kısa olsada gayet doyurucu.