·160 syf.····Okunma: 10 Şubat 2024 17:37 Avare Tanrı, belki de okuduğum çizgi romanlar arasında çizimlerini en çok beğendiğim eser olabilir. Neredeyse her sayfada fotoğrafını çektiğim, güzelliğinden mest olduğum bir çizim gördüm.
Buna rağmen ben hikayeyi çok sevemedim. Yunan mitolojisine ilgim olmasına rağmen hikaye beni çok içine çekemedi, bence bu çizimlere kıyasla da hikaye basit kalmış.
Eseri, okumak isteyenlerin biraz Yunan mitolojisi hakkında bilgisi olması, olayları anlamak için daha iyi olabilir bence.