Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 10 Şubat 2024 21:19 Kitap, Diken'in Covid-19 süresince deneyimlediği ve gözlemlediği durum ve olayları kaleme aldığı günlüklerden oluşuyor. Bu sebeple bir nevi yazarın 'kendine yazdığı' günlük notlar gibi yorumlanabilir. Pandemi günlerine bir kez daha insanı götüren bu kitap, kısa zamanda unuttuklarımı yeniden hatırlattı diyebilirim. Bu kitabı okurken mutlaka not tutacak bir defteri de olmalı insanın çünkü sevgili Diken'in zengin okuma kültüründen bazı örnekler de var. Bir kez daha Ahmed Arif aşığı olduğunu anlarsınız mesela. Pek çok edebî kitabı not aldım. Ayrıca iyi film önerileri de geçiyor kitapta. Güzel bir deneme velhasıl...