·314 syf.····Okunma: 11 Şubat 2024 01:52 Uzun zaman sonra okuduğum en iyi gerilim romanıydı. Arka kapak konuyu gayet güzel anlatıyor. Psikopatlık bir kitap olsaydı bunu örnek gösterirdim, özellikle de otobiyografi kısımlarını. Kitapta kusursuz karakter diye bir şey yok. Okurken hiçbir karakteri tam olarak sevemedim ve bence bu yanı kitabı daha da güzelleştirip gerçekçi kılmış. Sonunu ise yazar ucu açık bırakıyor. Olanların gerçek olup olmadığına siz karar veriyorsunuz. Ben olanların gerçek olduğunu düşünen taraftayım. Okurken gerildiğim birçok kısım oldu ve sürükleyiciydi. Collen Hoover'dan okuduğum ilk kitaptı, kesinlikle iyi iş çıkarmış 10/10