Kitabı çok beğendim.Kitabı bitirdikten sonra bi noluyoruz ya falan dedim bitirmek istemediğim bir kitap oldu 1 hafta gibi bir sürede bitirdim ama bitirdiğim içinde üzüldüm .Her sayfası ayrı bilgilendiriciydi siyonizmi her yönüyle anlatmış yazar,teşekkürlerimi sunarım.