·261 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Şubat 2024 00:00 Ahmet Ümit'in diğer kitapları kadar sevemedim bu kitabı. Evet, heyecanlıydı sürükleyiciydi fakat fazla siyasal bir kitaptı. Açıkcası kominizme ağırlık veren bir kitaptı. Sırf yarıda bırakmamak ve bu olayların sonucu nereye varacak diye merak ettiğim için okudum diyebilirim...