Bir kitabın daha sonuna geldim
" BİR BABANIN KIZI İÇİN YAPACAĞI EN BÜYÜK FEDAKARLIK NE OLABİLİR ? Hayal gücünüzü zorlayın..."
Karısını kaybetmiş yeni doğmuş bir bebekle ortada kalan bir baba Mustafa...Karısının son sözleri,son isteği kızına çok iyi bakmasını ve güzel bir hayat yaşanmasını ister.
Mustafa'nın pazarcılık tan mafya liderliğine giden hayat hikayesine şahit olacaksınız...
Kızıyla bir bodrum katta fazla eşyası olmayan ısınmak için bir tenekenin içinde ateş yakarak ısınmaya çalışan.. pazarcılık yaptığı için işe giderken kızını komşusuna bırakmak zorunda kalan bir baba... Kızı hastalanır ve ilaçlarını alamayacak durumdadır.
Karşısına kötü adamlar çıkar.. Kızı için onun geleceği için bu mafya adamların teklifini kabul eder .
Kızı her zaman annesinin ölümünden babasını suçlar ve yakın davranmaz. Yurtdışında okur orada yaşar...Babasının zoruyla geri yanına döner.
Kitabı okurken bir mafya dizisi izliyorum hissine kapıldım.merakla okudum diyebilirim.
Mustafa gerçekten karısının ölümüne neden olmuş mudur?
Zehra babasını affedebilecek mi ?
Mustafa'nın en sadık adamı aslında kim ?
Devamı ve daha fazlası kitapta okuyunuz.okutunuz.Tavsiyemdir.
Başka kitaplarda görüşmek üzere hoşçakalın