·688 syf.····Okunma: 13 Şubat 2024 17:23 Kitap diğer 6 kitaba göre en durgunlarıydı. Diğer kitaplara göre en sıkıcısıydı. Ha yine o kadar kötü değildi baya bi olay oluyor. Ama bence uzatılmış bir kitap gibi geldi bana yani daha kısa olabilirdi. Yine de heycanlandığım, keyiflendiğim, sinirlendiğim yerler oldu ama şimdi bi Fırtınalar İmparatorluğu kadar da değildi.
{BURADAN SONRA BİRAZCIK SPOILER OLABİLİR}
.
Kitapta Chaol-Yrene ve Nesryn-Sartaq çiftleri ön planda. Sartap ve Nesryn çiftine bayıldım. Elide ve Lorcan çiftini çok sevmiştim. Bir de bunları. Hele sondaki Sartaq ve Nesryn sahnesinde yerimde duramadım. Erwan(böyle mi yazılıyordu hatırlamıyorum) bu kıtayada burnunu sokmuş. Son olarak Sarah'ın bağlantı kraliçesi olduğunu söylemek istiyorum. Yani olayları ve karakterleri çok iyi birbirine bağlıyor bu kadın. Şaşıp kalıyorum.