Montaigne diyor ki : " insanın en iyi tarafları bile kötülükten tamamen arınmış değildir " bu söz bana insanların yaptıklarına hiç şaşırmamayı öğretti..
·1 alıntı·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.