9/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2024 5. kitabı
Bir Karanlık Pencere • Yorumum 9/10 Kitap aşırı aşırı iyiydi. Ben kitaba başlamayı beklettim ama keşke beklemeseydim hemen başlasaydım diyorum. İnsanı rsden çıkartır, okurken çok keyif aldım. Akıcıydı, kitabı elimden bırakmadım resmen. Kitabın dünyası insanı kendine çekiyor. Karanlık havası, karakterler, büyüler, olaylar... Çok iyiydi. Elspeth, Ravyn, Elspeth'in zihninde yaşayan canavar ( Kabus) ve Elm... Aşığım aşık. Ravyn Yew, namı diğer şövalyelerin komutanı. Tek kelimeyle mükemmeldi! Çok kibar, tatlı, düşünceli bir adam. Okurken eridim bittim. Ve Elspeth çok ilgi çekici, çok güçlü bir karakter, kafasının içinde bir canavarla yaşaması, canavarın Elspeth'e yardımlar etmesi, koruması, sırların olması, okurken insanı meraktan merağa sürüklüyor. Elspeth ve Ravyn'nin sahnelerini gözlerimde kalplerle okudum. İkisinin arasında ki sahte flörtün gerçeğe dönüşmesini okumak mı? Bayılırımmm. Kitabı bitirdim ve beş dakika duvarla bakıştım... Çığlık çığlığa 2. Kitabın çıkması için her şeyi yapabilirim şuan. O son neydi öyle... Arkadaşlar gotik fantastik sevenler, hafif sahte flörtlük olsun da derseniz kesinlikle okumalısınız!!
Bir Karanlık PencereRachel Gillig · Olimpos Yayınları · 20232,049 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.