Destek medya grubunun felsefe serisinde okuduğum 2. Kitaptı. İlk kitap Osho' ydu. O mükemmel bir kitaptı. Lao tzu da yine uzak doğu felsefesinin ve taozimin kurucusu. Tao felsefesi insanı özgürleştiren bir felsefe okurken çok keyif aldığım bir kitaptı.