Garnet Ovası • Yorumum
5/10
Bu kitabı okurken beklentim çok yüksekti... Ama maalesef beklentimi karşılamadı. Konusunu çok sevemedim. Foster'ın, Talia'nın yakın arkadaşı ile evlenmesi ne kadar zorunluluk olsa da, içlerinde aşk barındırmasada hoşuma gitmedi. Her şey konuşulmadan, halledilmeden, sırlar ortaya çıkmadan, Talia'nın kendini Foster'a bırakması... Benim için hayal kırıklığı... Talia'dan sert bir duruş beklerdim. Adam sürünmedi bile ya? Senin yakın arkadaşınla evlenmiş, her ne olursa olsun çok sürünmeliydi. Okurken dedim sen ne yapıyorsun Talia? Bu evlilik konusu, altında yatan nedenler beni hiç tatmin etmedi. Maalesef çok sevemedim. Seride ilk iki kitap favorim. Seride diğer kitaplarda olduğu gibi eden ailesi çok tatlılardı, mükemmellerdi, kitap akıcıydı kısa sürede bitirdim. 4. Kitabı bekliyorum onu sevecek gibiyim. Umutluyum ondan.